پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازی فکری و زیبای Fly Cargo 2.1.2 – اندروید
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 451
نویسنده : Erfan

 بازی فکری و زیبای Fly Cargo 2.1.2اندروید

بازی Fly Cargo یک بازی در سبک پازل است که در آن شما باید با کنترل هلیکوپتری که در اختیارتان قرار داده شده است، بسته‌های مورد نظر را به مقصد برسانید. قوانین فیزیک به‌خوبی در این بازی رعایت شده است و این موضوع در کنترل هلیکوپتر به خوبی خود را نشان می‌دهد. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز خواهید داشت.

 

fly cargo android بازی فکری و زیبای Fly Cargo 2.1.2   اندروید
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل , بازی آندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی , فکری ,



ضبط فعالیت های صفحه نمایش خود با Screeny pro v3.4.3
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 582
نویسنده : Erfan

 ضبط فعالیت های صفحه نمایش خود با Screeny pro v3.4.3

نرم افزار Screeny Pro ابزاری قدرتمند جهت گرفتن عکس و ویدئو از محیط دسکتاپ می باشد. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی جهت رفع نیاز کاربران در زمینه یاد شده استفاده می کند که این ابزارها همگی به صورتی ایجاد شده اند که کاربر قادر است در کوتاه ترین زمان به هر یک از آن ها دسترسی پیدا کند. به کمک این نرم افزار کاربران قادر به تهیه عکس از محیط های مختلف در کامپیوتر می باشند. قابلیت ضبط صدای سیستم، توانایی استفاده از Codec ها به منظور کد کردن فایل های تصویری بدون کاهش کیفیت آن ها به منظور بهینه سازی حجم فایل، قابلیت نمایش و مخفی سازی نشانگر موس بر روی تصویر و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

screeny pro ضبط فعالیت های صفحه نمایش خود با Screeny pro v3.4.3
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار کاربردی , نرم افزار پخش کننده , ,
:: برچسب‌ها: ضبط , صفحه نمایش ,



دانلود مستند The Ghost Army 2013
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 264
نویسنده : Erfan

 دانلود مستند The Ghost Army 2013

 

 

The Ghost Army cover دانلود مستند The Ghost Army 2013
 
نام مستند:  The Ghost Army
سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۵۶ دقیقه
حجم: ۵۶۹ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p
زیرنویس انگلیسی : ندارد
 
خلاصه داستان : در خطوط مقدم جنگ جهانی دوم، تنها چیزی که می توانست شعبده بازی کند سلاح های بی نظیر در آن زمان بود. یک تیم امریکایی دست به کار عجیبی زده اند! آن ها سفری زمینی برای نشان دادن سرزمین های جنگی اروپا را انتخاب کرده اند و مخاطبان خود را ارتش نازی آلمان قرار داده اند و …
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: تصویری , مستند , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مستند ,



بازی مدیریتی و کم حجم Guardian Alliance
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 175
نویسنده : Erfan

 بازی مدیریتی و کم حجم Guardian Alliance

Guardian Alliance – شیطان و ارتشش به دنبال غلبه بر دنیا هستند و شما در نقش جنگجویان توانا می بایست در برابر آن ها ایستادگی کنید و دنیا را نجات دهید . در کل وظیفه ی شما ساخت جنگجو ، تجهیز کردن آنها و مقابله با انواع هیولاها است که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Guardian Alliance بازی مدیریتی و کم حجم Guardian Alliance
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: بازی مدیریتی , کم حجم Guardian Alliance ,



دانلود بازی مرد آهنی ۳ – Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 246
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی مرد آهنی ۳ – Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید

شاید شما فیلم Iron Man با شخصیت معروف Tony Stark که سراسر نبردهای هیجان آور می باشد را دیده باشید، هم اکنون بازی Iron Man برای اندروید توسط شرکت موفق Gameloft تولید شده است. گیم لافت از برترین شرکت های تولید کننده ی بازی های اندروید می باشد که این بازی از آخرین تولیدات این شرکت می باشد و توانسته معنای حقیقی گرافیک فوق العاده را به شما ثابت کند! مرد آهنی برای حفاظت زمین ماموریت دارد و در این میان با نبردهای نفس گیر این ماموریت را به پایان می رساند. مرد آهنی در این بازی در سطح زمین یا در آسمان ها شناور می باشد که این در صورتی است که گیم پلی این بازی بسیار سریع می باشد که سرعت عمل بالای شما را می طلبد که به لطف کنترل بازی با سنسور های حرکتی، بازی جذاب تر و هیجانی تر شده است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صداگذاری دقیق و هیجانی، کشف ۳ مکان مختلف بازی، تغییر و ارتقاء قدرت و سلاح و ظاهر مرد آهنی اشاره کرد.

 

Iron Man 3 دانلود بازی مرد آهنی 3   Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل , بازی آندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی , مرد آهنی ,



بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 185
نویسنده : Erfan

 بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash

Dark Dimensions: City of Ash سری جدیدی از سری بازی های فکری (Hidden Object) ابعاد تاریکی می باشد . در این نسخه شما می بایست راز آتشفشان های شهر Phoenix Hill را کشف کنید . این شهر معدنی از سال ۱۹۵۰ دارای آتشفشان های فعالی می باشد که مردم منطقه آن ها را ارواح خاکستر می دانند . شما با پیدا و حل کردن معماهای بازی ، می بایست راز این ارواح را کشف کنید . این نسخه Collectors Edition می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از آن را مشاهده نمایید .

 

Dark Dimensions City of Ash بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی فکری , ,
:: برچسب‌ها: شهر , خاکستر ,



مجموعه ۱۰۰ والپیپر متنوع برای دسکتاپ Desktop Wallpapers
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 225
نویسنده : Erfan

 مجموعه ۱۰۰ والپیپر متنوع برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S8 مجموعه 100 والپیپر متنوع برای دسکتاپ Desktop Wallpapers
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: والپیپر , سایر والپیرها , ,
:: برچسب‌ها: والپیپر , دسکتاپ ,



بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.6.0.87
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 217
نویسنده : Erfan

 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.6.0.87

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.6.0.87
 
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار پخش کننده , ,
:: برچسب‌ها: پخش کننده , فیلم , KMPlayer ,



تعداد صفحات : 10