پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود آهنگ های بازی Tomb Raider Soundtrack
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 258
نویسنده : Erfan

 دانلود آهنگ های بازی Tomb Raider Soundtrack

سری محبوب و خوش سابقه Tomb Raider از آن دسته عناوینی است که نیازی به معرفی ندارد و تقریباً کسی نیست که حداقل یک نسخه از این مجموعه را تجربه نکرده باشد. قطعاً بسیاری از عناوین ماجراجویی مانند Uncharted که اکنون یکه تازی می کنند، موفقیتشان را مدیون Tomb Raider هستند که سرمنشاء الهامات بسیاری از بازی های موفق امروزی است. جدیدترین نسخه از این سری، همه را شگفت زده کرده است. لارا کرافت (Lara Croft) یک باستان شناس ماجراجو است که در نسخه های قبلی به گشت و گذار در درون مقبره ها پرداخته، اما در نسخه جدیدی که بزودی منتشر می شود، داستان کمی با نسخه های کلاسیک تفاوت دارد.برای شما علاقه مندان به این بازی ، مجموعه آهنگ های متن آن را به صورت رایگان و با کیفیت ۳۲۰ Kbps آماده کرده ایم .
 

 

 
 
 

:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , صوتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , آهنگ های , بازی , Tomb Raider Soundtrack ,



دانلود آهنگ های بازی Dead Space 3 Soundtrack
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 363
نویسنده : Erfan

 دانلود آهنگ های بازی دد اسپیس ۳Dead Space 3 Soundtrack

سری Dead Space قطعاً بهترین عنوان ترسناک این نسل به حساب می آید. در حالیکه تمام بازی های مطرح این ژانر، در این نسل ناکام ماندند، EA و استودیوی Visceral Games با ساخت مجموعه Dead Space جان تازه ای به این سبک محبوب بخشیدند. فضای تاریک و حس تنهایی خاصی که در این سری از بازی ها وجود دارد، توانسته تا بازیکنان را با دنیای جدیدی روبرو کند. حس حضور در اعماق فضا و در شرایطی که تنها راه نجات خودتان هستید، چیزی است که دقیقاً در این سری از بازی ها تجربه خواهید کرد.برای شما علاقه مندان به این بازی ۲۰ آهنگ موجود در این بازی را با کیفیت ۳۲۰ Kbps آماده ی دانلود کرده ایم که در ادامه می توانید لیست آهنگ ها را مشاهده نمایید .
 

 

Dead Space 3 Soundtrack دانلود آهنگ های بازی دد اسپیس 3   Dead Space 3 Soundtrack
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , صوتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , آهنگ های بازی , دد اسپیس ۳ – Dead Space 3 Soundtrack ,



مجموعه ۲۰ آهنگ بی کلام برنده اسکار Oscar Winning Song
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 458
نویسنده : Erfan

 مجموعه ۲۰ آهنگ بی کلام برنده اسکار Oscar Winning Song 

این مجموعه شامل ۲۰ آهنگ بی کلام می باشد که با کیفیت ۳۲۰ آماده شده اند . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

20 Oscar Winning Songs مجموعه 20 آهنگ بی کلام برنده اسکار VA   20 Oscar Winning Song
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , صوتی , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه ۲۰ آهنگ , بی کلام , برنده اسکار , Oscar Winning Song ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد