پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی زیبای Iron Man 3 – آیفون و آیپد
نوشته شده در چهار شنبه 22 خرداد 1392
بازدید : 430
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی زیبای Iron Man 3 آیفون و آیپد

 

باز هم Iron Man به صحنه بازگشته است تا دنیا را از شرارت‌ها نجات دهد. این بازی که پیش از این نیز نسخه‌های قبلی آن به‌خاطر گرافیک بالا و همچنین داستان جذاب جزء عناوین مهم iOS به‌شمار می‌رفت، باز هم تلاش دارد شما را با جذابیت‌های خود سرگرم نماید. در این بازی شما باید در نبردهای رودررو و پروازهای سریع خود تا جایی که می‌توانید به حرکت خود ادامه دهید و در این راه از قدرت‌های بی‌نظیر Iron Man استفاده نمایید. این بازی همانطور که گفته شد از گرافیک ۳D بسیار بالایی برخوردار است و برای اجرای آن به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارد.
 
iron man3 دانلود بازی زیبای Iron Man 3   آیفون و آیپد
 
 
 
 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل , بازی آندروید , بازی آیفون , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اپلیکیشن iOS , دانلود اپلیکیشن iPad , دانلود اپلیکیشن iPhone , دانلود اپلیکیشن آیفون , دانلود اپلیکیشن آیپد , دانلود بازی iOS , دانلود بازی iPad , دانلود بازی iphone , دانلود بازی Iron Man 3 برای iOS , دانلود بازی Iron Man 3 برای iPad ,



بازی سرگرم کننده Bike Race Pro v2.3.0 – آندروید
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 625
نویسنده : Erfan

 بازی سرگرم کننده Bike Race Pro v2.3.0آندروید

Bike Race Pro v2.3.0 عنوان یک بازی اعتیاد آور برای آندروید می باشد . در این بازی تنها می بایست با توجه به فیزیک واقعی ، موتور خود از موانع گوناگون عبور دهید . کنترل ساده ، ۱۲ فضای متنوع از سراسر دنیا ، داشتن ۱۳ موتور ، ۹۶ مرحله و … از ویژگی های این بازی آندرویدی می باشند که برای اجرای آن نیاز به آندروید ۲٫۲ و یا بالاتر دارید .

 

Bike Race Pro بازی سرگرم کننده Bike Race Pro v2.3.0   آندروید
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل , بازی آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , بازی اندروید , اندروید , بازی سرگرم کننه , بازی سرگرم کننده اندروید , بازی موتوری , بازی اندروید موتوری ,



بازی فکری و زیبای Fly Cargo 2.1.2 – اندروید
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 451
نویسنده : Erfan

 بازی فکری و زیبای Fly Cargo 2.1.2اندروید

بازی Fly Cargo یک بازی در سبک پازل است که در آن شما باید با کنترل هلیکوپتری که در اختیارتان قرار داده شده است، بسته‌های مورد نظر را به مقصد برسانید. قوانین فیزیک به‌خوبی در این بازی رعایت شده است و این موضوع در کنترل هلیکوپتر به خوبی خود را نشان می‌دهد. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز خواهید داشت.

 

fly cargo android بازی فکری و زیبای Fly Cargo 2.1.2   اندروید
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل , بازی آندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی , فکری ,



دانلود بازی مرد آهنی ۳ – Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 246
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی مرد آهنی ۳ – Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید

شاید شما فیلم Iron Man با شخصیت معروف Tony Stark که سراسر نبردهای هیجان آور می باشد را دیده باشید، هم اکنون بازی Iron Man برای اندروید توسط شرکت موفق Gameloft تولید شده است. گیم لافت از برترین شرکت های تولید کننده ی بازی های اندروید می باشد که این بازی از آخرین تولیدات این شرکت می باشد و توانسته معنای حقیقی گرافیک فوق العاده را به شما ثابت کند! مرد آهنی برای حفاظت زمین ماموریت دارد و در این میان با نبردهای نفس گیر این ماموریت را به پایان می رساند. مرد آهنی در این بازی در سطح زمین یا در آسمان ها شناور می باشد که این در صورتی است که گیم پلی این بازی بسیار سریع می باشد که سرعت عمل بالای شما را می طلبد که به لطف کنترل بازی با سنسور های حرکتی، بازی جذاب تر و هیجانی تر شده است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صداگذاری دقیق و هیجانی، کشف ۳ مکان مختلف بازی، تغییر و ارتقاء قدرت و سلاح و ظاهر مرد آهنی اشاره کرد.

 

Iron Man 3 دانلود بازی مرد آهنی 3   Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل , بازی آندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی , مرد آهنی ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد