پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1
نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1392
بازدید : 298
نویسنده : Erfan

 فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1

BandiZip نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه فشرده سازی می باشد. اگر شما از طرفداران ۷Zip و Winrar هستید که قویترین نرم افزار های حال حاضر فشرده سازی هستند برای شما خبر خوشی داریم زیرا از این پس می توانید توسط نرم افزار BandiZip با سرعتی بیش از ۳ برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید. بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار  BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید. یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,  می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد.

 

BandiZip فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1
 
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: فشرده ساز , قدرتمند , BandiZip 3 , 00 Beta 1 ,



قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480
نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1392
بازدید : 256
نویسنده : Erfan

 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 
 
WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: قدرتمندترین , فشرده ساز , WinZip Pro 17 , 5 Build 10480 ,



دانلود بازی FUSE برای PS3
نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1392
بازدید : 310
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی FUSE برای PS3

برخی سودجویان در صدد بدست آوردن ماده اولیه ای بسیار کشنده و خطرناک به نام Fuse هستند که توسط ایالات متحده در سال ۱۹۴۰ کشف و ضبط شده است. انگیزه برای تحقیق و مطالعه روی این ماده، ساخت چند سلاح مرگبار توسط آمریکا برای حکمرانی در سراسر دنیا و از بین بردن رقبا بوده است. گفته می شود که اسلحه های تولید شده توسط Fuse می توانند فجایع بسیار بزرگی همچون انفجارهای اتمی حتی در اندازه های وسیع تر را به دنبال داشته باشند. طبیعی است که گروه ها و افراد بسیاری به دنبال کسب چنین ماده ارزشمندی باشند و اتفاقاً بدبختی از آنجایی آغاز می شود که Fuse توسط عده ای منفعت طلب دزدیده و به کشور هندوستان انتقال داده می شود. هر لحظه احتمال می رود که نتایج استفاده از آن نه تنها بشریت، بلکه تمام کره خاکی را در بر گیرد. اینگونه می شود که جوخه Overstrike متشکل از ۴ مأمور کارکشته به سرکردگی دالتون بروکس (Dalton Brooks) وارد ماجرا می شود تا به دنبال ردی از سارقان بگردد و در صورت امکان Fuse را تحویل دولت آمریکا بدهد. آن ها در این راه به نقاط مختلف دنیا، از جمله هندوستان سفر کرده و با موانع بسیاری همچون جهش یافتگان و سارقان مقابله می کنند که این درگیری ها در جریان بازی روایت می شوند. گفتنی است که برای خلق داستان بازی از آقای فیکسمن (Fixman) نویسنده عناوینی همچون Ratchet & Clank استفاده شده است.
 

 

fuse ps3 cover دانلود بازی FUSE برای PS3
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کنسول , بازی PS3 , ,



بازدید : 245
نویسنده : Erfan

 مجموعه ۱۵۰ والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .
 
Desktop Wallpapers S7 مجموعه 150 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: سایر والپیرها , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه ۱۵۰ والپیپر , دیدنی برای دسکتاپ , Desktop Wallpapers ,



دانلود انیمیشن شکرستان Sugarland 2011-2013
نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1392
بازدید : 295
نویسنده : Erfan

 دانلود انیمیشن شکرستان Sugarland 2011-2013

 

Shekarestan cover دانلود انیمیشن شکرستان Sugarland 2011 2013
 
نام انیمیشن: Sugarland – شکرستان
سال انتشار: ۲۰۱۳-۲۰۱۱
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۱۲ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۵۲ مگابایت
کیفیت: TVRip
خلاصه داستان: شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان‌ها، ضرب المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده‌اند. در این شهر قدیمی و داستانی، هیچ کس در جایگاه خود نیست و تلاش شده تا با دفورماسیون تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: کارتون و انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , انیمیشن , شکرستان , Sugarland 2011-2013 ,



مستند مهاجرت عظیم گورخرها Great Zebra Exodus 2013
نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1392
بازدید : 290
نویسنده : Erfan

 مستند مهاجرت عظیم گورخرها  Great Zebra Exodus 2013

 
Great Zebra Exodus مستند مهاجرت عظیم گورخرها Nature: Great Zebra Exodus 2013
 
نام مستند: Nature: Great Zebra Exodus
سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۵۳ دقیقه
حجم: ۴۶۰ مگابایت
کیفیت: HDTV XviD
زیرنویس : ندارد

 

خلاصه داستان : هرساله با کم شدن آب و منابع غذایی ، ۲۰،۰۰۰ گورخر در طبیعت آفریقای جنوبی برای بقا ، دست به مهاجرات های عظیم و گروهی می زنند . در یک تلاش بی پایان برای آب و علف ، گروه در حرکتی حماسی و عظیم در مناطق Kalahari با انواع خطرهای طبیعی دست و پنجه نرم می کند ولی تعداد بالای گروه ، باعث بقای گله میشود . این مستند شما را با این مهاجرت عظیم بیشتر آشنا می کند …
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: مستند , ,
:: برچسب‌ها: مستند , مهاجرت , عظیم گورخرها , Great Zebra Exodus 2013 ,



دانلود سریال تلویزیونی هوش سیاه ۲
نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1392
بازدید : 334
نویسنده : Erfan

 دانلود سریال تلویزیونی هوش سیاه ۲

 

|قسمت ۹ و ۱۰ به پست اضافه شد|

Black Intellect S02 cover دانلود سریال تلویزیونی هوش سیاه 2

 
نام سریال: Black Intellect 2 – هوش سیاه ۲
سال انتشار: ۱۳۹۲
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۰ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۸۰ مگابایت
کیفیت: TVRip
بازیگران: حسین یاری ، کیکاووس یاکیده ، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، حسن خوانساری ، کاظم هژیرآزاد و اتابک نادری

 

خلاصه داستان: داستان هوش سیاه ۲ از زندان آغاز می شود و در این سری شاهد خواهیم بود که کامران بوریایی جنایتکار رایانه ای با بازی کیکاووس یاکیده در تکاپوی طراحی نقشه فرار از زندان و انجام باقی ماموریت هایش در خارج از زندان است. این مجموعه در ۱۲۰ لوکیشن اصلی و ۹۰ لوکیشن فرعی مقابل دوربین رفته است . بخشی از این لوکیشن‌ها مربوط به فضای زندان است که در مساحت ۴۵۰۰ متر به طور کامل ساخته شد. همچنین فصل های مربوط به خارج از کشور این سریال در کشور ترکیه تصویربرداری شد و …
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: تصویری , سریال های تلویزیون , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , سریال تلویزیونی , هوش سیاه ۲ ,



اپلیکیشن رسمی ایرانسل MyIrancell 1.1 – آیفون و آیپد
نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1392
بازدید : 262
نویسنده : Erfan

 اپلیکیشن رسمی ایرانسل MyIrancell 1.1 آیفون و آیپد

ایرانسل اپلیکیشن رسمی خود برای iOS را اخیراً در اپ‌استور معرفی نموده است. این اپلیکیشن که می‌تواند برای بسیاری از کاربران این اپراتور کاربردی باشد جهت انجام اموری همچون چک کردن میزان استفاده، پرداخت، فعال و غیرفعال‌سازی سرویس، تغییر تعرفه، پرداخت قبوض و… مفید است. برای استفاده از این سرویس ایرانسل نیاز به پسورد e-Care دارید که از طریق سایت ایرانسل قابل بدست آوردن است. این اپلیکیشن برای شارژ سیمکارت کاربران آیپد نیز بسیار کاربردی است.

 

myirancell اپلیکیشن رسمی ایرانسل MyIrancell 1.1   آیفون و آیپد
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: آیفون , ,
:: برچسب‌ها: اپلیکیشن , رسمی , ایرانسل , MyIrancell 1 , 1 – آیفون و آیپد ,



تعداد صفحات : 10