پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود آهنگ های بازی Tomb Raider Soundtrack
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 264
نویسنده : Erfan

 دانلود آهنگ های بازی Tomb Raider Soundtrack

سری محبوب و خوش سابقه Tomb Raider از آن دسته عناوینی است که نیازی به معرفی ندارد و تقریباً کسی نیست که حداقل یک نسخه از این مجموعه را تجربه نکرده باشد. قطعاً بسیاری از عناوین ماجراجویی مانند Uncharted که اکنون یکه تازی می کنند، موفقیتشان را مدیون Tomb Raider هستند که سرمنشاء الهامات بسیاری از بازی های موفق امروزی است. جدیدترین نسخه از این سری، همه را شگفت زده کرده است. لارا کرافت (Lara Croft) یک باستان شناس ماجراجو است که در نسخه های قبلی به گشت و گذار در درون مقبره ها پرداخته، اما در نسخه جدیدی که بزودی منتشر می شود، داستان کمی با نسخه های کلاسیک تفاوت دارد.برای شما علاقه مندان به این بازی ، مجموعه آهنگ های متن آن را به صورت رایگان و با کیفیت ۳۲۰ Kbps آماده کرده ایم .
 

 

 
 
 

:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , صوتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , آهنگ های , بازی , Tomb Raider Soundtrack ,



دانلود آهنگ های بازی Dead Space 3 Soundtrack
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 368
نویسنده : Erfan

 دانلود آهنگ های بازی دد اسپیس ۳Dead Space 3 Soundtrack

سری Dead Space قطعاً بهترین عنوان ترسناک این نسل به حساب می آید. در حالیکه تمام بازی های مطرح این ژانر، در این نسل ناکام ماندند، EA و استودیوی Visceral Games با ساخت مجموعه Dead Space جان تازه ای به این سبک محبوب بخشیدند. فضای تاریک و حس تنهایی خاصی که در این سری از بازی ها وجود دارد، توانسته تا بازیکنان را با دنیای جدیدی روبرو کند. حس حضور در اعماق فضا و در شرایطی که تنها راه نجات خودتان هستید، چیزی است که دقیقاً در این سری از بازی ها تجربه خواهید کرد.برای شما علاقه مندان به این بازی ۲۰ آهنگ موجود در این بازی را با کیفیت ۳۲۰ Kbps آماده ی دانلود کرده ایم که در ادامه می توانید لیست آهنگ ها را مشاهده نمایید .
 

 

Dead Space 3 Soundtrack دانلود آهنگ های بازی دد اسپیس 3   Dead Space 3 Soundtrack
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , صوتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , آهنگ های بازی , دد اسپیس ۳ – Dead Space 3 Soundtrack ,



مجموعه ۲۰ آهنگ بی کلام برنده اسکار Oscar Winning Song
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 463
نویسنده : Erfan

 مجموعه ۲۰ آهنگ بی کلام برنده اسکار Oscar Winning Song 

این مجموعه شامل ۲۰ آهنگ بی کلام می باشد که با کیفیت ۳۲۰ آماده شده اند . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

20 Oscar Winning Songs مجموعه 20 آهنگ بی کلام برنده اسکار VA   20 Oscar Winning Song
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , صوتی , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه ۲۰ آهنگ , بی کلام , برنده اسکار , Oscar Winning Song ,



امنیت قدرتمند و کامل AVG Internet Security 2013
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 248
نویسنده : Erfan

 امنیت قدرتمند و کامل AVG Internet Security 2013 

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

 

AVG Internet Security 2013 امنیت قدرتمند و کامل AVG Internet Security 2013 Build 3272
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: امنیت , قدرتمند و کامل , AVG Internet Security 2013 ,



دانلود بازی کم حجم Dot v1.0 برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 282
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی کم حجم Dot v1.0 برای PC

Dot. یک بازی کم حجم می باشد که پیچیدگی خاص خود را داشته و شخصیت بازی همواره در حال دویدن می باشد. شما، در واقع شخصیت شما از یک چیزی در تمام طول بازی در حال فرار می باشد. شما قدرت نگهداری زمان را دارید. با استفاده از این قابلیت شما باید از قدرت ایستای زمانی خود استفاده کرده و بر موانع سر راه خود غلبه نمایید.

 

Dot pc game cover دانلود بازی کم حجم Dot v1.0 برای PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی فکری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , کم حجم , Dot v1 , 0 , برای PC ,



دانلود بازی GRID 2 برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 241
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی GRID 2 برای PC

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ماشین سواری , بازی ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , GRID 2 , برای PC ,



دانلود بازی The Night of the Rabbit برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 340
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی The Night of the Rabbit برای PC

The Night of the Rabbit عنوان یک بازی فکری و ماجراجویانه (ادونچر) می باشد . داستان بازی در مورد جری جوان است که خرگوشی سفید و مرموز را در شهر شگفت انگیز Mousewood دنبال می کند . دنیایی عجیب که در آن سایر مخلوقات نیز می توانند صحبت کنند و سرشار از رمز و رازهای جالب است . این شهر رویای Jerry را برای تبدیل شدن به یک شعبده بازی ممکن می سازد ، هرچند می بایست مراقب دشمنان و نیروهای شیطانی جنگل سیاه نیز بود . این ماجراجویی پر از خنده و گریه ، شادی و ترس خواهد بود و پسرک تنها در پی کشف دنیایی جدید است . داستان بازی به صورت چندلایه می باشد به صورتی که در ابتدا با سبک طنز شروع می شود و به سرعت تبدیل به یک داستان دراماتیک و فکری می شود که در حدود ۲۰ ساعت گیم پلی را رقم خواهد زد . گرافیک ۲ بعدی و کارتونی بازی یکی از نقاط قوت این بازی است که توسط Matthias Kempke طراحی شده اند . در ادامه می توانید تریلر ، تصاویر و همچنین لینک های دانلود این بازی را مشاهده نمایید .
 
The Night of the Rabbit دانلود بازی The Night of the Rabbit برای PC
 
 
 
 
 
 
 

 

 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی فکری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , The Night of the Rabbit , برای PC ,



قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283
نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1392
بازدید : 309
نویسنده : Erfan

 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 
 

 

WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283
 
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: قدرتمندترین , فشرده ساز , WinZip Pro 17 , 0 Build 10283 ,



تعداد صفحات : 10