پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 610
نویسنده : Erfan

 پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch 

همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
 

 

pesbaz cover پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch v1.0
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: پچ فارسی , PES 2013 ,



مجموعه پلاگین های فوتوشاپ onOne Perfect Photo Suite
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 228
نویسنده : Erfan

 مجموعه پلاگین های فوتوشاپ onOne Perfect Photo Suite 

Perfect Photo Suite هفت ابزار فوق العاده را برای کمک به حل هفت مورد از شایع ترین مشکلاتی که عکاسان چهره در فتوشاب دارند، برای شما به ارمغان آورده است. این پلاگین ها بسیار محبوب و کاربرد هستند به طوری که مجله عکس آمریکا از آن ها به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین پلاگین های ویرایش تصویر برای عکاسان، نام برده است. با به کارگیری Perfect Photo Suite شما جدیدترین نسخه های محصولات محبوب onOne را که شامل Perfect Resize برای انجام یک تغییر اندازه ایده آل، Mask Pro برای حذف پس زمینه های ناخواسته، PhotoTune برای تصحیح رنگ، FocalPoint برای فوکوس انتخابی، PhotoTools برای شگفت انگیز نمودن تصویر به وسیله افکت های عکاسی و PhotoFrame ساده ترین و سریعترین راه برای Frame گذاری، ایجاد آلبوم و … می باشند را در اختیار خواهید داشت.

 

onOne Perfect Photo Suite Premium Edition v7.1.1 مجموعه پلاگین های فوتوشاپ onOne Perfect Photo Suite PE 7.5
 
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار گرافیک , ابزار فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: پلاگین , فوتوشاپ ,



دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 264
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC

Trine 2: Complete Story به طور کامل افزونه ی Goblin Menace و تمامی سطوح غیرقابل باز شدن Dwarven Caverns را در یک ماجرای بسیار جذاب با هم در می آمیزد که قهرمانان ما را به سفری درون تونل های تاریک مملوء از مذاب که اسطوره های کهن در آنجا می باشند می برد. این نسخه از بازی شامل ۲۰ مرحله ی کاملا جدید همراه با معماها، خطرات، دشمنان و موانع می باشد. در این نسخه ۳ قهرمان (هیرو) جدید با نام های آمادوس جادوگر، پونتیوس شوالیه و زویا دزد قرار داده شده اند. بیش از ۲۷ موسیقی متن بی نظیر به بازی اضافه شده، دستاوردهای جذاب و مهیجی برای باز کردن قرار داده شده و امکان بازی کردن تا بیش از ۳ نفر به صورت لوکال و آنلاین وجود دارد.

 

Trine 2 Complete Story cover دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی ,



مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers
نوشته شده در پنج شنبه 16 خرداد 1392
بازدید : 222
نویسنده : Erfan

 مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.
Cars HD Wallpapers S2 مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers
 
 
 
 

 

 

:: موضوعات مرتبط: والپیپر , سایر والپیرها , ,
:: برچسب‌ها: والپیپر زیبا با موضوع خودرو ,



بازی بسیار زیبا Transformer The Game برای PSP
نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392
بازدید : 244
نویسنده : Erfan

 بازی بسیار زیبا Transformer The Game برای PSP

این بار در سایت مگا دانلود بازی بسیار زیبای Transformer The Game را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . کمتر کسی است که سری فیلم های Transformer  را ندیده باشد . این بازی برگرفته از این فیلم بسیار زیبا است . شما در این بازی باید با روبات های بیگانه مبارزه کنید ، تا سیاره زمین را از هجوم آنان نجات دهید . از نکات قابل توجه این بازی اکشن ، گرافیک بسیار عالی آن است که به لذت بازی می افزاید . اگر شما هم به سری فیلم های Transformer  علاقه دارید ، این بازی جذاب را از دست ندهید . تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

Transformer The Game بازی بسیار زیبا Transformer The Game برای PSP
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کنسول , بازی PSP , ,
:: برچسب‌ها: بازی , Transformer The Game , PSP ,



دانلود بازی Fifa 12 برای PSP
نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392
بازدید : 279
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Fifa 12 برای PSP

فیفا ۱۲ نام بازی بی نظیری می باشد که امسال امتیاز باورنکردنی ۹٫۵ از ۱۰ را به خود اختصاص داد. این بازی برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه شد و توانست رضایت بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را جلب نماید. در این بازی موتور گرافیکی به کل بهبود پیدا کرده است و هوش مصنوعی بازیکنان دو چندان شده است. موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند. شما از هم اکنون می توانید نسخه PSP این بازی را نیز به طور رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت مگا دانلود دریافت نمایید.

 

fifa 12 psp cover دانلود بازی Fifa 12 برای PSP
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کنسول , بازی PSP , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , Fifa 12 , PSP ,



بازی محبوب Cars 2 برای PSP
نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392
بازدید : 242
نویسنده : Erfan

 بازی محبوب Cars 2 برای PSP

در سایت بزرگ مگا دانلود بازی بسیار زیبا و محبوب Cars 2 را این بار مخصوص کنسول PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی زیبا که برگرفته از نسخه دوم انیمیشن Cars 2 می باشد مطمئنا می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند . لازم به ذکر است که در هفته های گذشته انیمیشن و نسخه PC بازی Cars 2 در دانلودها قرار گرفته بود . هم اکنون می توانید نسخه PSP این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید . تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید .

 

Cars 2 بازی محبوب Cars 2 برای PSP
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کنسول , بازی PSP , ,
:: برچسب‌ها: بازی , Cars 2 , PSP ,



دانلود بازی Toy Story 3 برای PSP
نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392
بازدید : 970
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Toy Story 3 برای PSP

امروز ، نسخه PSP بازی بسیار زیبا و دوست داشتنی داستان اسباب بازی ۳ برای کاربران عزیز مگا دانلود فراهم شده است. این بازی ماجرایی ، شما را می تواند ساعت ها سرگرم نماید. FILM SYNOPSIS نام سازنده فیلم دوست داشتنی Toy Story می باشد و دوباره با آوردن نسخه جدید این بازی با نام Toy Story 3 می خواهد تا آن خاطره های شیرین و دوست داشتنی را دوباره زنده سازد. وقتی که Andy برای تحصیلات دانشگاهی می خواهد که برود ، Buzz ، Woody و تمامی اسباب بازی های وفادارش نگران آینده غیر قطعی خود هستند. این بازی توسط Lee Unkrich کارگردانی شده است. Toy Story 3 روایتی کمدی و ماجراجویی از کمپانی Disney Digital می باشد که به صورت ۳بعدی به بازار عرضه می شود که اسباب بازی ها را در اتاقی کاملا غیر قابل کنترل قرار می دهد که انقدر شلوغ می باشد که حتی جای سوزن انداختن هم نیست ! مثل یک جهنم هستش وقتی که میخوان باهم باشن و معنای واقعی "پشت هم دیگه را داشتن" رو نشون بدهند. این بازی تخیلات و تصورات شما را بر می انگیزد و شما می توانید تجربه ای جدید از بازی های ماجراجویی را داشته باشید و ساعت ها با این بازی بسیار زیبا سرگرم شوید.

 

Toy story 3 psp cover دانلود بازی Toy Story 3 برای PSP
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کنسول , بازی PSP , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , Toy Story 3 ,



تعداد صفحات : 10